A władze województwa zrobiły z władz Głuszycy a przede wszystkim z mieszkańców .... Jak obiecali największe muldy pościnać na drodze wojewódzkiej (tj Sienkiewicza)tak tez zrobiły- no nie do końca. Tyle, że teraz oprócz muld jest jeszcze tarka. A my dalej słuchamy jeszcze większy hałas samochodów.
11 milionów złotych ma kosztować w przyszłym roku kampania promocyjna Dolnego Śląska. Projekt zakłada kampanię promocyjną potencjału turystycznego Dolnego Śląska opartą na budowie wyrazistego wizerunku marki regionu.
Celem planowanej kampanii będzie wykreowanie silnej marki Dolny Śląsk, utrwalenie pozytywnego jej odbioru, a także trwałej przewagi konkurencyjnej nie tylko w Polsce, ale także za granicą. W konsekwencji zaplanowanych działań oczekiwaną korzyścią jest wzrost dochodów z branży turystycznej w perspektywie najbliższych lat. W ramach kampanii przewidziane są takie działania promujące region, które zbudują jak najszerszy zasięg w Polsce i w wybranych regionach Europy. Główne działania mają być skupione na emisji spotu w telewizji. Spot reklamowy będzie emitowany, w ogólnopolskich stacjach tv o szerokim zasięgu ( np. Polsat, TVN, TVP1, TVP2 ) oraz w stacjach niszowych, skierowanych do wybranych grup docelowych (Discovery Chanel, TVN24, TVN Meteo, Polsat Sport, Euro Sport, TVN Style ), a także w kinach przed wybranymi premierami kinowymi, stanowiącymi dobrą korelację wizerunkową z emitowanym przez województwo spotem.
Dolny Śląsk zabytki
Oprócz kampanii telewizyjnej realizowane będą działania na nośnikach zewnętrznych typu outdoor - ma ona na celu wsparcie spotu telewizyjnego i poszerzenie budowania zasięgu kampanii. Ta część kampanii będzie prowadzona w największych polskich miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Katowice, Szczecin i Poznań. Wśród głównych narzędzi promocyjnych tej części kampanii najważniejsze będą citilighty i megaboardy. Bardzo istotne jest, by kampania promocyjna dotarła do możliwie największej grupy odbiorców. Dlatego dodatkowym wsparciem będą działania w Internecie - zarówno jeśli chodzi o rynek Polski jak i rynki zagraniczne: Niemcy, Słowacja, Czechy, Włochy. Dodatkowym wsparciem całej kampanii wizerunkowej będzie produkcja materiałów promocyjnych, które będą dystrybuowane podczas imprez odbywających się na terenie województwa dolnośląskiego. Materiały te zostaną zaprojektowane i wyprodukowane w oparciu o wizerunek marki regionu, który oparty będzie na koncepcji związanej z odkrywaniem tajemnic Dolnego Śląska. Celem ogólnym projektu jest wykreowanie jednolitego wizerunku marki, jako regionu tajemniczego, w którym tak wiele jest jeszcze do odkrycia zarówno w sferze turystycznej jak i kulturowej. Ów klimat tajemniczości kryje się właściwie w każdej dziedzinie życia mogącej być przedmiotem kreowania wizerunku regionu, w którym istnieje niespotykana nigdzie różnorodność: ogromne bogactwo środowiska naturalnego, turystyki, zabytków, kopalin, małych i średnich miast o wielkiej historii, z ciekawymi wydarzeniami kulturalnymi oraz legendami. Projekt ma na celu wzmocnić świadomości marki wśród jak najszerszej grupie docelowej. Pozwoli to na wejście marki regionu na wyższy poziom marketingowy. Na tym poziomie marka Dolny Śląsk będzie już miała swoją tożsamość i region będzie mógł być jednoznacznie kojarzony z wyjątkowością mającą swoje źródło w eksplorowaniu tajemnic i bogatą ofertą turystyczno-kulturową. Celem szczegółowym jest także kontynuacja wcześniej przeprowadzonej kampanii produktów turystycznych Dolnego Śląska. Kampania rozpoczęła kształtowanie wizerunku regionu i w chwili obecnej niezbędna jest kontynuacja tego procesu. 70% wartości kampanii pokryte będą z funduszy unijnych.
Nowa Sól oferuje różnorodne możliwości noclegowe, które odpowiadają zarówno potrzebom turystów, jak i osób przyjeżdżających w sprawach biznesowych. W mieście znajdują się hotele, pensjonaty, kwatery prywatne oraz apartamenty, a także opcje dla większych grup pracowniczych. Wybór miejsca zależy od preferencji, celu pobytu oraz lokalizacji względem atrakcji, centrum miasta i głównych dróg dojazdowych.
czytaj więcejNowa Sól od wieków rozwijała się w ścisłym związku z rzeką Odrą. To właśnie położenie nad tą ważną arterią wodną zadecydowało o przemysłowym i komunikacyjnym znaczeniu miasta. Dziś historia zatacza koło - władze Nowej Soli przygotowują się do realizacji jednej z najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych ostatnich lat: budowy nowej przeprawy mostowej przez Odrę.
czytaj więcejNowa Sól, miasto o bogatej przemysłowej i kulturowej przeszłości, ma także swoje miejsca ciszy, w których czas zdaje się płynąć inaczej. Wśród parków, ulic i nowoczesnych zabudowań kryją się nekropolie - dawne cmentarze, które opowiadają historię mieszkańców tego miasta, ich wiary, pracy i losów. Spacer po tych miejscach to jak podróż w głąb historii, pełna refleksji nad przemijaniem i pamięcią.
czytaj więcejNowa Sól to miasto, które zaskakuje swoją różnorodnością i spokojną, rodzinną atmosferą. Choć nie jest największą miejscowością w województwie lubuskim, kryje w sobie wiele atrakcji, które sprawiają, że weekend tutaj może być pełen wrażeń dla całej rodziny.
czytaj więcejAgroturystyka w okolicach Wałbrzycha to doskonały sposób na odpoczynek blisko natury, z dala od miejskiego zgiełku, a jednocześnie w pobliżu licznych atrakcji Dolnego Śląska. Malownicze krajobrazy, świeże powietrze i gościnność gospodarzy sprawiają, że coraz więcej osób wybiera taki rodzaj wypoczynku - zarówno na weekend, jak i na dłuższy urlop.
czytaj więcej